Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Gastrobar 2H. Meer weten? Ontdek meer
Bauduin Van Den Hogen Mieke
7 dec 2022 om 22:17
De friet was koud en in de salade zat een bedorven tomaat. Kortom waardeloos. Zeker niet voor herhaling vatbaar.
Roel Schrijen
10 nov 2022 om 9:35
Super lekkere spare ribs!
Kyle Montes-Valdivia
23 okt 2022 om 21:01
Really good burgers. Both of them we ordered were well made and good amount of fries.
anoniem
30 aug 2022 om 19:42
Spareribs waren iets te droog en de sauzen iets te zuur voor mij. Prijs en kwaliteit komt niet geheel overeen. Verder is een uur wachten wel wat lang. Het was wel nog goed warm.
Mariska Boeree
22 aug 2022 om 12:37
De spareribs waren wel heel lekker en nog warm. Wel hadden we twee keer de spareribs besteld maar bij beide miste de mais. Op de website kon ik ook geen telefoonnummer vinden dus kon helaas niet bellen. Ze waren 15 minuten later dan afgesproken.
stefan van raaij
6 jul 2022 om 21:25
Bestelling om 17:00 besteld en ervoor gekozen om de bestelling om 19:00 te laten bezorgen. Bezorger was er echter pas om 19:35. Daarnaast was dit keer alleen de friet echt lekker. Sparerib was taai en de maiskolf hard en droog. Jammer van de €46
anoniem
21 jun 2022 om 9:25
Burger was echt rauw van binnen, zielig supermarkt broodje - Ribs oud/droog. Zijn er zelfs ziek ervan geworden. Enekele maanden geleden was dit nog een goed restaurant, de laatste tijd niet meer. Dit was de laatste keer voor ons.
anoniem
13 jun 2022 om 22:32
Vlotte bezorging, vriendelijke bezorger, erg lekker gegeten. Zag er allemaal aantrekkelijk en netjes verzorgd uit. Heel lekkere spareribs en superfrieten.
Nick Bakker
12 jun 2022 om 20:27
Ondanks foutje van onze kant perfecte bezorging!
Mitzi Arcega
8 jun 2022 om 21:21
Aside from the fries which is ok. The ribs had a bad smell and weird after taste i didn’t eat any at all. Mais also was so overcooked and wrinkly not fresh at all. I also did not receive the drink i paid for. Will never order again.
Bleize
5 jun 2022 om 19:29
Door een fout van thuisbezorgd. Hadden wij het verkeerde gerecht gekregen. We hebben contact opgenomen met Gastrobar 2H. Zij hebben dit snel en goed opgelost.
Nick Bakker
22 mei 2022 om 19:18
1e keer, zeker niet laatste keer. Netjes verpakt, super!